“Navruz International Corp.” MCHJ “CRPT TURON” bilan hamkorlikda suv va salqin ichimliklarni raqamli markirovkalash jarayoni bilan tanishish maqsadida press-tur tashkil qildi. Bugungi kunda kompaniya bozorda «Ays» brendi ostida qadoqlangan choy, tropik sharbatli ichimligi, Montella suvi, shuningdek, 18+ energetik ichimligi va boshqalarni taqdim etmoqda.
Tadbirda O‘zbekistonning yetakchi ommaviy axborot vositalari, shuningdek, “CRPT TURON” raqamli markirovkalash tizimining milliy operatori vakillari ishtirok etdi.
Press-tur doirasida ishtirokchilar kompaniya tarixi, uning ishlab chiqarish yutuqlari, shuningdek, raqamli markirovka kabi zamonaviy texnologiyalarni joriy etish bilan tanishdilar. Ommaviy axborot vositalari vakillari markirovkalash har bir mahsulotni ishlab chiqarishdan tortib do‘kon rastalarigacha bo‘lgan barcha bosqichlarda nazorat qilish imkonini berishini bilib oldilar. Ushbu texnologiya kontrafaktga qarshi kurashishga yordam beradi, tovarlar sifatini kafolatlaydi va iste’molchilar manfaatlarini himoya qiladi.
Press-tur ishtirokchilariga ishlab chiqarish liniyalarida alkogolsiz ichimliklarning ham plastik, ham metall qadoqlariga Data Matrix kodlarini bosish jarayoni namoyish etildi, raqamli markirovka kodlarini bosishning asosiy talablari va xususiyatlari, shuningdek, kodlarning tuzilishi haqida so‘zlab berildi.
Muhbirlar “Suv va salqin ichimliklar” mahsulot guruhi menejeri Dilzuz Akrobjonovadan raqamli markirovkalash bo‘yicha o‘zlarini qiziqtirgan savollarga batafsil javob olishdi. Shuningdek, u mehmonlarga “Asl Belgisi” mobil ilovasi yordamida shunchaki kodni skanerlab, mahsulotning haqiqiyligini tekshirishni ko‘rsatdi.
«Bizning ishlab chiqarishimizda avtomatik markirovka kodlarini kiritish, ularni skanerlash tizimi, shuningdek, barcha ma’lumotlarni Asl Belgisiga yuboradigan va barcha bosqichlarda mahsulotni kuzatish imkonini beradigan integratsiyalashgan tizim o‘rnatilgan. Raqamli markirovka bizga mahsulot qonuniy va qonuniy ekanligini yakuniy iste’molchiga yetkazishga yordam beradi,» – dedi logistika va xaridlar bo‘limi rahbari, markirovkalash loyihasi rahbari Jamshid Sodiqboyev.
Shuningdek, «Navruz International Corp.» MCHJ vakili ishlab chiqarish raqamli markirovkani joriy etishning ikkinchi bosqichiga tayyorligini, agregatsiya – bu mahsulotning yagona qadog‘ini blokli va blokli paletli birlashtirilgan kodni kiritish bilan birlashtirish jarayoni ekanligini ma’lum qildi. Integrator bilan shartnoma allaqachon tuzilgan, hozirda uskunalar yetkazib berilishi kutilmoqda.
Eslatib o‘tamiz, O‘zbekistonda 2024-yil 1-martdan «Suv va salqin ichimliklar» toifasini majburiy markirovkalash boshlandi. Ushbu toifani markirovkalash qoidalari va bosqichma-bosqichligi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 1-noyabrdagi «Suv va salqin ichimliklarni majburiy raqamli markirovkalash tizimini joriy etish to‘g‘risida»gi 631-son qarori bilan tasdiqlangan.